LEÍRÁS

Információk, ötletek, ajánlatok az építőipar marketing- és kommunikációs szakembereinek

Ha tetszik...

Az Artifex Kiadó blogja

2010.04.10. 21:23 Artifex Kiadó

Ha kell egy jó nyomda...

Címkék: nyomda lapkiadás prospektus

Ha nagyon fontos, hogy pontos határidőre és kiváló minőségben érkezzenek meg a megrendelt szórólapok, prospektusok, katalógusok –, akkor biztonságosabb és kifizetődőbb lehet egy kipróbált, megbízható nyomda, mint egy mégoly olcsó, de ismeretlen cég. A mi javaslatunk: a D-plus Kft.

„A csúcsminőség alapelvárás abban a körben, amelynek dolgozunk; így ez szinte már nem is fő szempont egy nyomda kiválasztásánál” – mondja Németh László, a D-plus nyomda tulajdonos-ügyvezetője. A rugalmasság már annál inkább; ezért is írják honlapjukon (www.d-plus.hu), hogy „a nagy cégekre jellemző profizmussal, a kis cégekre jellemző ügyfélközpontúsággal” igyekeznek dolgozni.

A ma mintegy húsz főt foglalkoztató nyomdai vállalkozás 11 évvel ezelőtt alakult, s az egyszerűbb technológiától fokozatosan jutottak el a mai csúcstechnológiás nyomdai gépekig. „A Heidelberg márkájú gépeket és segédanyagokat használjuk, elsősorban azért, mert ennek a legmegbízhatóbb a magyarországi szervizháttere. Ez egyben megbízóink számára is garancia, hogy az elvárt határidőre az elvárt minőségű nyomdai terméket fogják kézhez kapni” – hangsúlyozza Németh László, hozzátéve: „Számos pályázaton kifejezetten feltételként szabják, hogy csak Heidelberg géppel dolgozó nyomda indulhat.” A megalkuvás nélküli igényességnek köszönhetik, hogy megbízóik között – több kis- és középvállalat, lapkiadó cégek mellett – a Magyar Nemzeti Bankot, a CIB Bankot és a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséget is említhetik, csakúgy, mint például a Veluxot és a Graphisoftot.

A gazdasági válság hatásai természetesen a megbízókat is, és ezen keresztül a nyomdákat is elérték; a visszaesés ebben az iparágban is tapasztalható. A D-plus válasza erre a helyzetre az, hogy igyekszik kihasználni a kis, rugalmas szervezetből adódó előnyöket. „Messzemenőkig alkalmazkodunk a határidőkre vonatkozó igényekhez; hajlandók vagyunk akár naponta átütemezni a gyártási terveinket, ha arra van szükség. Ezt azért is képesek vagyunk megtenni, mert – egy-két nagyon speciális munka kivételével – gyakorlatilag minden részfeladatot házon belül végzünk el, nincsenek alvállalkozóink. Továbbá igyekszünk nem mechanikusan dolgozni: ha a leadott alapanyagban hibát találunk, szólunk, illetve mi magunk javítjuk” – említ néhány példát Németh László arra, hogy mit jelent a D-plusnál az ügyfélközpontú szemlélet.

Tudjuk: a megrendelő is mindig kockázatot vállal. Így van ez az építőiparban is, de míg itt egy elrontott kivitelezői munkát általában helyre lehet hozni menet közben, addig egy többezer, vagy -tízezer példányban leszállított hibás prospektus esetében nincs ilyen lehetőség; vagy megtartjuk és bosszankodunk, vagy a szemétbe dobjuk az egészet. Ha tehát egy építési vállalkozó esetében indokolt az tájékozódás a korábban végzett munkákról, akkor ez a nyomda kiválasztása esetében még inkább így van.

A kép teljességéhez tartozik, hogy Németh László – mint a minőségi vizuális megjelenés iránt elkötelezett ember – maga is erősen érdeklik az építészet iránt. A nyomdájában készülő Metszet folyóiratot igyekszik mindig legalább átlapozni, és fontosnak tartja itt azt is elmondani: családi házát Janáky István tervezte.

Megosztás

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása